Inspirerende marketing- og kommunikationsmenneske til Gerlev Idrætshøjskole og Gerlev Center for Leg og Bevægelse
Er du ambitiøs, har en høj faglig barre og brænder du for at skabe forandring og bevægelse? Trives du i et levende fællesskab, hvor alle har mange bolde i luften? Sætter du pris på en uformel tone og godt samarbejde på tværs? Gerlev Idrætshøjskole og Center for Leg og Bevægelse er inde i en rivende udvikling. Derfor søger vi en ny kreativ kollega, som både er klar til at tage selvstændigt ansvar og samtidig har gode samarbejdsevner og brænder for kommunikation om leg, bevægelse, krop og idræt.
Gerlev er en af Danmarks førende idrætshøjskoler, som med en kombination af stolt idrætstradition og konstant fornyelse tiltrækker alle typer af elever og kursister, til både lange højskoleophold og korte kurser. Men Gerlev er meget mere end “bare” en skole. Gerlev Center for Leg & Bevægelse arbejder med formidling af legekultur med fokus på gamle og nye idrætslege samt udvikling af de bedst mulige rammer for såvel fri leg som fælles aktiv leg, bl.a. med projektet Levende Legekultur – en femårig indsats der skal skabe bedre læringsmiljø og social trivsel for børn og unge. Derudover er der tilknyttet en fysisk Legepark på Gerlev samt forskningssamarbejde.
På Gerlev starter 100+ nye elever tre gange årligt, der afholdes et væld af korte kurser for både familier, idrætsnørder og professionelle, og så drives et ambitiøst Center for Leg og bevægelse. Du kommer både til at arbejde med rekruttering af elever og formidling af legekultur og herunder pleje af netværk af lærere/pædagoger/undervisere, forskere såvel som kommunale konsulenter og direktioner. Med andre ord skal du være i stand til at kommunikere både insisterende, inspirerende og ydmygt, når du producerer og præsenterer Gerlev indhold til en usædvanlig varieret palette af forskellige målgrupper.
Vigtigste arbejdsopgaver:
- bidrage til Gerlevs nye kommunikations-strategi – herunder optimering af målsætninger
- udvikling af ny strategisk og langsigtet marketing- og rekrutteringsplan i forhold til diverse målgrupper og aktiviteter
- implementering af Gerlevs nye visuelle identitet og udarbejdelse af diverse materialer
- opdateringer og vedligeholdelse af hjemmesider
- netværksarbejde og kundepleje
- opsøgende arbejde i forhold til samarbejdspartnere og aktivitetsmuligheder på alle niveauer.
Vi søger dig, som:
- har marketing-strategisk tyngde og fokus på at skabe positive relationer
- har en anderledes, måske “legende” og effektiv tilgang til markedsføring
- har gode skriveevner og erfaring med CRM og engagerende nyhedsbreve
- har dokumenteret erfaring med udarbejdelse af visuelt materiale – herunder både digitalt, sociale medier, merchandise af enhver art, fysisk kampagne eller marketing-materiale
- tænder på at tænke marketing og PR som en del af en større engagements-rejse
- brænder for målrettede formidlingsindsatser, netværks- og relationsdannelse
- finder det meningsfuldt at arbejde med bevægelse, leg og samfundsengagement
- har gode samarbejdsevner, høj arbejdsmoral, masser af initiativ og som tager ansvar.
Vi tilbyder
- mulighed for indflydelse på unge mennesker, ældre, familier, institutioner, foreninger, kommuner etc. i retning af mere leg, større kreativitet, bedre bevægelse og stærkere fællesskaber
- en usædvanlig og levende arbejdsplads, med uformel tone, fleksibilitet og masser af fællesskab
- masser af udfordringer, udviklingsmuligheder og stor medindflydelse
- varieret arbejdsdag og åbenhed for nye idéer
- super engagerede kollegaer både på Gerlev Idrætshøjskole og Gerlev Center for Leg og Bevægelse
- lækker madordning og virkelig gode træningskammerater.
Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kommunikationsansvarlig Frida Gardarsdottir på frida@gerlev.dk.
Ansættelsesvilkår
Du indgår i et lille kommunikations-team med 2-3 andre medarbejdere og praktikanter.
Arbejdstiden er til forhandling – mellem 30 til 37 timer
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag til frida@gerlev.dk senest d. 28. oktober 2019. Vi forventer samtaler i uge 45.